Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Όπου ένας γάιδαρος μπαίνει στην κουζίνα

 Κάθε που ανηφορίζω το Κολωνάκι, έχω το ίδιο πρόβλημα. Δεν ξέρω που να καθίσω! Κοιτάζω αριστερά δεξιά τα χαριτωμένα μαγαζιά που ξεπετάγονται κάθε τόσο, και μέχρι να πάρω μια απόφαση έχω φτάσει στο Σύνταγμα.

Αυτή την Κυριακή, για καλή μου τύχη, έμεινα στην δεξιά πλευρά της Σκουφά και μπήκα σχεδόν με κλειστά μάτια στον ζεστό και γιορτινό Γάιδαρο.

Σχεδόν με κλειστά , γιατί, εντάξει, δεν μπορείς να παραβλέψεις τον μαυροπίνακα που φωνάζει "brunch"!



Ο Γάιδαρος, είναι μικρός και φιλόξενος. Και αν έχεις όρεξη για πρωινό μετά διαβάσματος, ή είστε μεγάλη παρεά, το μοναστηριακό στο πατάρι είναι ιδανικο. Εκεί βολεύτηκα κι εγώ λοιπόν, και έχω να αναφέρω τα εξής:  
Τα Χριστούγεννα δεν έρχονται αν δεν φας το πρώτο μελομακάρονο.
Και τι τύχη το πρώτο αυτό μελομακάρονο να έρχεται με τον καφέ σου και να είναι και νόστιμο! Και χειροποίητο!


Επίσης αναφέρω ότι το μελομακάρονο ακολούθησε εξαιρετικός καγιανάς απλωμένος σε μαύρο ψωμί, και χειροποίητη πίτσα με λάδι τρούφας και φιλετάκια κοτόπουλου.
Ομολογώ πως είμαι επιφυλακτική συνήθως με την κοσμική γειτονιά, αλλα με τόσο χαμογελαστή εξυπηρέτηση και το πλεονέκτημα του χειροποίητου σε όλα, σίγουρα θα επιστρέψω.

Καθόλου άσχημα για μια αναποφάσιστη ανηφορική Κυριακή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου