Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Όπου ο Τσάρλι με κερνάει ένα νόστιμο κρουασάν

Τα πρωινά που έχω ένα κλικ πιο ανεβασμένη διάθεση, βγαίνω από το σπίτι κυνηγώντας θησαυρούς. Για να κάνω το παιχνίδι λίγο πιο εύκολο βέβαια, αρκετές φορές περνάω από το αγαπημένο μου παλαιοβιβλιοπωλείο στην Μπενάκη, σίγουρη οτι πάλι κάτι θα ξετρυπώσω. Αυτή τη φορά όμως, λίγο πριν χωθώ ανάμεσα σε σκονισμένα βιβλία είχα την τύχη πρώτα να πέσω πάνω σε έναν ανέλπιστο θησαυρό, πάνω στην ώρα που χρειαζόμουν έναν καφέ.

Μπροστά μου ξεπρόβαλε ένα γωνιακό καφέ χαριτωμένο και ζεστό, ένα στέκι από αυτά που κάνουν περήφανο τον ξεχασμένο όρο γειτονιά, και είπα να απολαύσω τον καφέ μου στο Charlie Cuplin . Παραγγέλνοντας, ρώτησα δειλά "εκτός από τοστάκι έχετε κάτι άλλο;" για να πάρω την πολυπόθητη απάντηση πως, "ναι, βεβαίως, φρέσκες μπαγκέτες, σφολιάτες και κρουασάν."



Στάθηκα στην μικρή ουρά και χάζεψα την βιτρίνα, για να καταλήξω σε ένα κλασικό και αγαπημένο κρουασάν σοκολάτας, που από την όψη και μόνο ήταν πολλά υποσχόμενο. 


Στον ήσυχο δρόμο της Τζώρτζ λοιπόν, ανάμεσα σε φοιτητές του Πολυτεχνείου που μοιράστηκαν μαζί μου το τεράστιο ξύλινο τραπέζι στο εξωτερικό του Charlie Cuplin, απόλαυσα ένα πολύ νόστιμο κρουασάν, αφράτο και  σοκολατένιο, και ένιωσα και εγώ για λίγο και πάλι φοιτήτρια.


Ικανοποιημένη και χορτάτη έβγαλα το καπέλο μου στον Charlie και ανηφόρισα την Μπενάκη για να συνεχίσω την βόλτα μου και να φτάσω στον τελικό προορισμό μου. 
και ιδού και ο δεύτερος θησαυρός μου!


Με σοκολάτα στο κρουασάν και καλοκαίρι στις σελίδες, σκέφτηκα πως σήμερα ήταν μια καλή μέρα για κυνήγι. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου